středa 9. ledna 2013

BLOGSALE!


Ahoj všichni! 

Je načase udělat velkou očistu! Proto jsem se rozhodla nabídnout vám nadbytečné kousky z mojí kolekce za více, než lákavé ceny :).


Pokud budete mít o něco zájem, napište mi mail na in-your-face@centrum.cz a domluvíme se. Poštovné činí 40 Kč u věcí, které se vejdou do A4 obálky tlusté max. 4 cm (zdravím Českou poštu) a 60 Kč u věcí "do balíku". Poštovné platíte samozřejmě jen jedno.

Illamasqua tvářenka Dixie (krémová) - 200,-






KIKO Universal Fit Hydrating Foundation - odstíny Warm Beige 15, Cool Rose 20 - kus za 80,-




Minerální kompaktní make-up e.l.f., odstín Light, jednou vyzkoušený - 100,- 80,-




Rouge Bunny Rouge Skin Soul Drops make-up v kapkách - odstín Miriam (nejsvětlejší) - dvakrát použito -  500,-




MAC 116 na tvářenku apod. - takřka nový (PC 1200) - 600,- 400,-



PuroBio Bronzer - párkrát použitý - 150,-




MAC Studio Sculpt make-up - dvakrát použitý - odstín NC15 - 400,-





China Glaze laky z limitované edice Hunger Games - Riveting, Hook&Line, Smoke&Ashes - kus za 50,-




MAC 239 - použitý snad dvakrát - 300,-



Real Techniques Bold Metals trojúhelníkový štětec na make-up - 200,-



Laukrom štětec na tvářenku/konturování - 200,-



Real Techniques - zkosený stínovací štětec - 100,-



Laura Geller rozjasňující bronzer odstín Medium, mini - 100,-




NYX tvářenka Pinched - jednou vyzkoušená - 100,-




Vapour Organics Illusionist korektor - odstín 000 - zbývá 2/3 - 200,-



e.l.f. štětec na konturování - 100,-




Pokud se vám bude něco zamlouvat, stačí mě jednoduše kontaktovat, mail máte nahoře, ale pro zopakování: in-your-face@centrum.cz

Krásný den!

14 komentářů:

  1. Nemáš prosím tě někde seznam všech věcí, které jsi prodávala? Docela ráda bych se mrkla :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě že mám ségru, ikterá si všechno co nepotřebuju ráda vezme a je za to ráda.:) Takže všechno dám jí a tak se mi nic nehromadí:D

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda že ten Double wear je warm podtón :-( můžu se zeptat proč ho dáváš pryč?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, dávám ho pryč hlavně proto, že make-upů teď mám tunu a přetékají mi zásoby :). Ještě mám jeden doma jiný odstín.

      Vymazat
  4. ten MAC bronzer je vysunutý na plno nebo je ho víc? :D

    OdpovědětVymazat
  5. To nevim jestli nektere veci prodas, kdyz u neceho to vychazi s postovnym draz nez v obchode:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A prosímtě u čeho?? Já jsem všechny ceny schválně dala hodně dolů, tak by mě zajímalo u čeho to tak je.

      Vymazat
  6. Hezké i ceny jsou fajn. Mám od tebe štětec a denně ho používám a vzpomenu si na tebe :-) škoda že nemáš paletku 2. Ta 3 je na mne moc růžová. Tak zase třeba příště.

    Hezký víkend!

    OdpovědětVymazat
  7. Štětce ani Naked tedy není? děkuji moc, brala bych asi oboje

    OdpovědětVymazat